top of page
baner rekrutacja.png

Regulamin Projektu Edycja III

Regulamin projektu Makowe Sukienki edycja 3:

  1. Aby wziąć udział  w projekcie należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na grupie Makowe Sukienki na portalu Facebook.

  2. Projekt realizuje się według ustalonego przez organizatora harmonogramu umieszczonego na fanpage oraz grupie.

  3. Organizatorem  projektu jest Agnieszka Szlachta Fotografia – Studio Fotografii Rodzinnej.  Twórcą sukni jest ”Szpulka Atelier Photo Props”.

  4. W projekcie edycji III  biorą udział 3 suknie koloru chabrowy/jeans: dla kobiety  (rozmiar S-małe L) oraz 2 córek w wieku 2-5 oraz  6-9 lat. Dodatkowo do każdej sukni będzie profesjonalne koło (halka ze wzmocnieniem), a także 3 sztuki szalów.  Obowiązkowo cały komplet musi wędrować do każdego z Uczestników.

  5. Spośród wszystkich otrzymanych zgłoszeń komisja wybierze 30 fotografów, którzy zobowiążą się do udziału w projekcie poprzez podpisanie umowy z organizatorem oraz wpłatę 300 zł tytułem kosztów udziału. Umowa zostanie wysłana mailem i podpisana skanem. W projekcie mogą wziąć udział osoby spoza granic Polski, pod warunkiem, że dopłacą różnicę między wysyłką do oraz z ich kraju. Szacowany koszt wysyłek na terenie Polski to 40 zł.

  6. Do projektu zgłosić mogą się również Uczestnicy 1 edycji Projektu. Natomiast spośród Uczestników 2 edycji Projektu, którzy postanowią wysłać zgłoszenie – Organizator wylosuje 1 ZŁOTY  Bilet.

  7. Szacunkowy czas trwania Edycji III  projektu to 01.03.2022r.-30.11.2022r.

  8. Fotograf, który zakwalifikuje się do Projektu będzie musiał w ciągu 5 dni kalendarzowych, podczas których będzie w posiadaniu sukni, wykonać minimum 1 sesję z ich udziałem, a następnie przesłać do Organizatora 5-10 obrobionych ujęć, podpisanych własnym logo, które to Organizator udostępni na stronie i grupie Projektu. Fotograf ten może wykonać maksymalnie 3 sesje z sukniami w ciągu 5 dni (ograniczona liczba sesji ma na celu zminimalizowanie możliwych uszkodzeń). Nie ma możliwości wydłużenia terminu 5 dniowego w posiadaniu sukni przez fotografa.

  9. Po upłynięciu 5 dni, każdy fotograf w kolejności jaka została z góry ustalona przesyła do kolejnej osoby z listy suknie w stanie niezmienionym i nienaruszonym. Kuriera zamawia i opłaca Organizator.  Fotograf, u którego obecnie przebywają suknie ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za ich stan. W przypadku całkowitego ich zniszczenia Uczestnik pokrywa koszt nowych sukni tj. 5800zł. W przypadku drobnego zniszczenia fotograf przed oddaniem sukni dalej musi je zreperować na własny koszt.  Przed wysłaniem sukni dalej każdy fotograf wykonuje szczegółowe zdjęcia i film każdej sukni w celu ukazania ich stanu fizycznego. Jeżeli fotograf otrzyma od poprzedniej osoby z listy suknie w stanie uszkodzonym należy ten fakt niezwłocznie udokumentować (zdjęcia oraz film dobrej jakości) oraz zgłosić do organizatora.

  10. Kolejność, w której fotografowie będą otrzymywać suknie zostanie ustalona losowo. Fotografowie mogą wymienić się terminami i zgłosić ten fakt do Organizatora.

  11. Publikując zdjęcia wykonane z udziałem sukni, fotograf musi obowiązkowo oznaczyć na zdjęciu organizatora projektu, stronę projektu oraz autorkę sukni i partnerów projektu.

  12. Każdy fotograf  biorący udział w Projekcie bierze udział w konkursie na najlepiej ocenianą sesję. W ramach konkursu każdy uczestnik Projektu, którego zdjęcia z wykonanej sesji będą upublicznione na stronie projektu będzie zbierał  lajki. Fotograf, którego sesja uzbiera największą liczbę lajków, uznań, komentarzy, wybije się spośród reszty sesji unikalnością, jakością, emocjami, techniką itp. otrzyma zwrot kosztów udziału w projekcie oraz oficjalne gratulacje i tytuł zwycięzcy III Edycji projektu Makowe Sukienki.

  13. Każdy Uczestnik otrzyma Certyfikat udziału w Projekcie (przyznawany podczas Wystawy).

  14. W okresie czerwiec-sierpień 2023r. odbędzie się wystawa prac Uczestników. W ramach wystawy Organizator zapewni: wielkoformatowe wydruki, albumy, poczęstunek, salę, reklamę, media itp. Wystawa III Edycji odbędzie się  w Szczecinie (Jeśli miałoby się zdarzyć, że sytuacja epidemiologiczna na to nie pozwoli to wystawa zostanie zorganizowana w innym terminie). Dojazd i nocleg we własnym zakresie. Jeśli ktoś nie będzie mógł być obecny to jego prace zaprezentuje Organizator. Szczegóły wystawy będą ustalane po zakończeniu Projektu.

  15. Suknie biorące udział w Projekcie zostaną rozlosowane wśród Uczestników po zakończeniu Projektu oraz wystawy. Losowanie odbędzie się na żywo podczas wystawy.  Wygrywa 1 Uczestnik (zdobywa łącznie 3 suknie).

  16. Kwota zebrana w ramach Projektu od Uczestników zostanie przeznaczona na organizację wysyłek, certyfikaty, zorganizowanie wystawy, wielkoformatowe wydruki, albumy, poczęstunek, salę, reklamę, media i promowanie postów Uczestników na Facebook.

Słowniczek:

  • Organizator – Agnieszka Szlachta Fotografia – Studio Fotografii Rodzinnej

  • Autor sukni - Szpulka Atelier Photo Props

  • Partner projektu – Eagfa, Mafelo

  • Uczestnik – fotograf, który podpisze umowę z Organizatorem oraz wpłaci w ciągu 3 dni roboczych od podania wyników kwalifikacyjnych do Projektu kwotę, jaka stanowi koszt udziału.

  • Strona projektu -  https://www.facebook.com/makowesukienki/

  • Grupa projektu - https://www.facebook.com/groups/261855991905267/

  • Instagram projektu - https://www.instagram.com/makowesukienki/

  • Umowa – umowa pomiędzy Organizatorem oraz Uczestnikiem projektu, który zostanie wyłoniony spośród wszystkich zgłoszeń, podpisana drogą emailową z wykorzystaniem skanera.

  • Regulamin – spis zasad obowiązujących w projekcie.

  • Koszt udziału – kwota jaką fotograf musi zapłacić za możliwość wzięcia udziału w projekcie. Dotyczy ona tylko osób, z którymi zostaną podpisane umowy, czyli Uczestników. Koszt wynosi 300 zł.

  • Komisja – składa się z organizatora oraz jego pracowników.

  • Konkurs – wyłonienie najlepiej ocenianej przez publiczność w Internecie sesji wykonanej z udziałem sukni projektu.

Makowe Sukienki, projekt fotograficzny, travelling dresses
Projekt fotograficzny Makowe Sukienki
bottom of page